Rabu, Mac 12, 2008

Kelolaan Baru

Bermula pada 11 Mac 2008 yang lalu, aku telah membangunkan sebuah lagi blog yang dikelolakan sepenuhnya oleh aku sendiri. Blog yang dibangunkan tersebut khas sebagai laman INFO dan TUTOR kerana aku bercadang berkongsi ilmu dan pengetahuan aku kepada umum terutama berkaitan bidang IT.
Dengan penerbitan blog baru ini, bermakna terdapat TIGA blog yang aku kelolakan sendiri iaitu;
HAFIZ Resource - Laman INFO dan TUTOR, theMysterious yang MiSTERi - Secebis Karya Buat Jiwa, Biar MiSTERi Sebagai Identiti dan Lembaran SIRAH - sisipan nurani dan tauladan yang cocok untuk diteladani.

So, terima kasih atas segala sokongan korang selama terbitnya ketiga-tiga blog aku ini. Teruskan mengunjungi blog aku dan berikan komen atau cadangan korang!

PEACE!!


best regards;
::mysterious::

Tiada ulasan: