Jumaat, September 21, 2007

KEMBALI...dengan karya yang SEGAR...

yaaa....setelah seminggu aku menghilangkan diri (bukan ke mana pun), kini aku kembali seperti biasa untuk mengemaskini OFFICIAL Site aku ini untuk minggu-minggu yang sekian kalinya...moga pengunjung yang sudi menziarah Site aku ini sedikit sebanyak dapat mengenali diri aku yang sungguh misteri ini...
di sini aku selitkan sedikit lakaran karya aku yang aku lakarkan atas permintaan beberapa orang teman dan juga atas permintaan diri sendiri...hihihi...dah lama tak melakar dek kerana kesibukan yang melanda dengan pelbagai assignment yang perlu diutamakan...
selamat menikmati karya aku ini...
(p/s: kalao nk copy buleh, tp bgtau dulu...dan kalao ada sebarang permintaan buleh lah berbuat demikian dengan melungsuri sites aku yang lain atau direct email aku: leo.crapvirus@gmail.com atau Y!M aku dengan ID brobear_dit@yahoo.com.my )
ini lah hasil ilham aku pada malam 09 Ramadhan lalu...atas permintaan seorang sahabat, terhasillah karya aku ini yang tidak seberapa...ilustrasi asli dari aku dengan nukilan daripada brother Aie (kartunis) yang aku gunakan untuk menghasilkan satu seni khas untuk si 'dia'...
juga karya aku untuk seorang sahabat...atas permintaannya, maka terbitlah karya ini...dengan ilustrasi asli daripada aku yang tak seindah mana, dan dengan nukilannya yang aku gunakan untuk memperindahkan lagi lakaran karya aku ini..
ini adalah karya asli aku...ku cuba melakar wajah sendiri namun tak menjadi...tapi inilah ilustrasi aku yang asli bertemankan nukilan brother Aie lagi...nukilan brother Aie ini sungguh puitis sehingga aku amat tertarik dengan setiap lenggok bahasanya...indah sungguh..
lakaran ini adalah sebagai cover file case aku...inilah inspirasi pertama aku dalam bersungguh-sungguh menghasilkan lakaran yang penuh bermakna buat diri aku...setiap nukilan yang aku catatkan memberi sedikit sebanyak semangat pencetus ilham...tahniah buat brother Aie...
::mysterious::
"karyaku yang ikhlas"

Tiada ulasan: